Обслуговування

 ›   ›  Обслуговування

Технічне обслуговування - це проведення регулярних регламентних робіт, для запобігання виходу системи життєзабезпечення з ладу. Технічне обслуговування починається відразу з моменту здачі системи в експлуатацію, тобто, включаючи перший час експлуатації (гарантійний термін).

Регулярне технічне обслуговування систем безпеки забезпечує високу працездатність самих систем, оптимізує витрати в процесі експлуатації, значно подовжує термін служби обладнання, а значить, допомагає економити на ремонті систем в довгостроковій перспективі.

Ми пропонуємо Вам роботи з технічного обслуговування різних систем безпеки таких як:

  • Систем автоматичної пожежної сигналізації;
  • Оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей;
  • Димовидалення;
  • Пожежогасіння;
  • Охоронної сигналізації;
  • Периметральної сигналізації;
  • Відеоспостереження;
  • Контролю управління доступом.

Для кожного виду системи безпеки існує свій перелік регламентних робіт. Пропонуємо Вам ознайомитись з деякими аспектами з регламентів різних систем.

Регламент складається на основі рекомендацій виробника конкретної системи. Законодавча база нашої країни зобов’язує організації без винятку підтримувати системи протипожежної безпеки. Важливо знати, що для здійснення технічне обслуговування протипожежних систем, фірма повинна мати ліцензію МНС України на обслуговування конкретної системи протипожежного захисту.

 Представляємо Вам витяг з переліку робіт, що проводив при технічному обслуговуванні:

  • зовнішній огляд системи, включаючи приймально-контрольні прилади, пожежні датчики-сповіщувачі, оповіщувачі, шлейфи сигналізації. Огляд проводиться на відсутність пошкоджень, корозії, бруду і т.д. Періодичність зовнішнього огляду сторонніми фахівцями може бути щомісячна або щоквартальна;
  • перевірка працездатності системи сигналізації;
  • роботи по очищенню зовнішньої поверхні елементів і приладів пожежної сигналізації, їх мастило, пайку, заміну елементів (що вийшли з ладу або з вичерпаним ресурсом);
  • у разі виявлення в ході профілактичних робіт приладів та пристроїв пожежної сигналізації, що вийшли з ладу, проводиться їх ремонт і відновлення з використанням необхідних запасних частин;
  • у разі виникнення несправності в системі пожежної сигналізації представник Замовника повинен повідомити про це організації, що здійснює технічне обслуговування сигналізації. Протягом доби (або меншого часу, дивлячись як складено договір) представник підрядника повинен прибути на об'єкт і усунути несправність;
  • Якщо Ваша організація має потребу в проведенні регламентних або ремонтних робіт систем безпеки зв'яжіть з нами .